Waszym zadaniem było zaplanowanie własnego toru przeszkód do karteczek z "ż" i "rz" i zapisanie wyrazów z pamięci. Lila wymyśliła to tak: tor wiódł pod stolikiem, przez pudełko, po kanapie, a ostatni etap pokonała "konno". :) Igor wykorzystał plecak, pudełka, krzesło i gry planszowe. Kacper zaś poduszki i meble w domu. Krystiana tor przeszkód wiódł przez krzesła i poduszki. Kacper biegał po schodach, robił przysiady, czytał i zbiegał na dół. Łał! Dziękuję Mamie Kacpra i Igora za zdjęcia chłopców przy pracy.
Wcześniej swoją pomysłowością wykazaliście się przy projektowaniu własnych kart czytania w kwietniu.
Zobaczcie, jakie macie różnorodne pomysły. Dziękuję Waszym Rodzicom, że wysyłają do mnie zdjęcia Waszych prac.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz