Dzień dobry.
Mam nadzieję, że nie nudziłeś się wczoraj podczas wykonywania zadań. Dostałam od Twojego Rodzica zdjęcia, na których widać, jak ciężko pracujesz. Poznałeś zdalnie nową literkę i zasady pomiaru linijką przedmiotów. Poradziłeś sobie z tym świetnie, o czym napisałam do Ciebie wczoraj. Może spróbujesz skontaktować się ze mną i Ty?
Dzisiaj będziesz pracował wykorzystując podręczniki i ćwiczenia. Pamiętaj, aby robić przerwy między zadaniami. Zjedz drugie zdrowe śniadanie - sam je zrobisz ;).
Dzisiaj będziesz pracował wykorzystując podręczniki i ćwiczenia. Pamiętaj, aby robić przerwy między zadaniami. Zjedz drugie zdrowe śniadanie - sam je zrobisz ;).
Przygotuj: podręcznik, zeszyt ćwiczeń polonistycznych część 4, zeszyt ćwiczeń matematycznych część 4, piórnik.
Otwórz podręcznik na stronie 27.
Dzisiaj poznasz nową literkę "zi" - siostrę "ź" oraz będziesz ćwiczył pomiary linijką.
- Otwórz podręcznik na stronie 27 i przeczytaj tekst/wysłuchaj tekstu czytanego przez kogoś starszego. Popatrz na wzór litery "zi" i "Zi" w górnym prawym roku i podkreśl wyrazy z nową literą.
Pod tekstem na stronie 27 są pytania do treści tekstu, spróbuj na nie odpowiedzieć - najlepiej głośno.
- Teraz proszę otwórz ćwiczenia na stronie 28 i wykonaj zadania 1, 2 i 3.
Dzisiaj poznasz nową literkę "zi" - siostrę "ź" oraz będziesz ćwiczył pomiary linijką.
- Otwórz podręcznik na stronie 27 i przeczytaj tekst/wysłuchaj tekstu czytanego przez kogoś starszego. Popatrz na wzór litery "zi" i "Zi" w górnym prawym roku i podkreśl wyrazy z nową literą.
Pod tekstem na stronie 27 są pytania do treści tekstu, spróbuj na nie odpowiedzieć - najlepiej głośno.
- Teraz proszę otwórz ćwiczenia na stronie 28 i wykonaj zadania 1, 2 i 3.
- Następnie nie zamykaj ćwiczeń, obejrzyj film o sposobie pisania litery "zi" małej i "Zi" wielkiej.
Czas na ćwiczenia: ćwicz pisanie litery "zi" palcem w powietrzu, na rozsypanej kaszy, na stole (tak jak lubisz). Możesz ulepić literę z plasteliny.
Przejdź do zapisania litery małej i wielkiej w ćwiczeniu oraz pisania jej w połączeniu z innymi literami w ćwiczeniu 4 (strona 29). Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz dodatkowych ćwiczeń znajdziesz je na stronie 96 w zeszycie ćwiczeń oraz 88 (ćwiczenie 4, 5, 6 i 8).
- Praca gotowa, to czas na chwilę przerwy, zrób kilka wdechów - wydechów, napij się wody. Poskacz wraz z dziećmi. Skaczemy jak koziołek i inne zwierzątka.; )
Myślę, że przyszedł czas na drugie śniadanie (jeśli pracujesz zgodnie z rytmem dnia). Zrobisz je sam. Poproś Rodzica, aby jeśli może, sfotografował Twoją hodowlę szczypiorku i rzeżuchy, bo od dzisiaj będzie wyglądać inaczej, następnie aby przygotował Ci potrzebne produkty i przybory.
Obejrzyj przykłady śmiesznych kanapek (zeszyt ćwiczeń polonistycznych strona 23), odłóż zeszyt ćwiczeń i przystąp do działania.
Na kanapki połóż szczypiorek i rzeżuchę ze swojej hodowli. Rzeżucha i szczypiorek są bogatym żródłem witaminy C, wzmacniają odporność, nawet jeśli Ci nie bardzo smakują, warto je jeść.
Proszę pamiętaj, aby zrobić tyle kanapek, ile osób masz wokół siebie w domu.
Smacznego!
Skończyłeś? Teraz zajmiesz się zadaniami matematycznymi. Wiem, że je lubisz. Czas, start!
Obejrzyj przykłady śmiesznych kanapek (zeszyt ćwiczeń polonistycznych strona 23), odłóż zeszyt ćwiczeń i przystąp do działania.
Na kanapki połóż szczypiorek i rzeżuchę ze swojej hodowli. Rzeżucha i szczypiorek są bogatym żródłem witaminy C, wzmacniają odporność, nawet jeśli Ci nie bardzo smakują, warto je jeść.
Proszę pamiętaj, aby zrobić tyle kanapek, ile osób masz wokół siebie w domu.
Smacznego!
Skończyłeś? Teraz zajmiesz się zadaniami matematycznymi. Wiem, że je lubisz. Czas, start!
Otwórz podręcznik na stronie 96. Przeczytaj wyjaśnienia/poproś dorosłego o pomoc w przeczytaniu i wykonaj polecenia. Przypomniałeś sobie informacje o pomiarach?
Otwórz zeszyt ćwiczeń matematycznych na stronie 34 i wykonaj zadania 1 i 2. Chętni mogą zabrać się również za zadanie 1 na stronie 56.
Chciałabym, abyś dzisiaj sam ocenił swoją pracę z mierzeniem. Możesz użyć emotikonek:
😀- jestem zadowolony ze swojej pracy
😐- mogłem to zrobić lepiej
😔- nie udało mi się, następnym razem będzie lepiej.
Czas na chwilę muzyki i rozprostowanie kości:
włącz piosenkę "Pobudka z ogródka" i zatańcz. Możesz wymyślić własną zabawę ruchową. Powtórz refren, może zapamiętałeś więcej tekstu piosenki, której uczyłeś się we wtorek? Ucz się, aż będziesz umiał samodzielnie zaśpiewać.
Pamiętaj: czytaj codziennie (najlepiej co najmniej 30 minut).
Do ćwiczeń w czytaniu masz (do wyboru): tekst z podręcznika strona 27, ćwiczenie nr 4 z zeszytu ćwiczeń ze strony 98 oraz tekst ze strony 102. Trenuj na tekstach, które wybierasz sam.
Zadanie dla chętnych:
Ulep z plasteliny zwierzątka na podwórko. Niech się tam znajdzie źrebak - mały koń, koziołek- mała koza.
Do jutra. Twoja Pani