Dzień dobry,
Jak Wasze samopoczucie? Mam nadzieję, że nie brakuje Wam energii i zapału do pracy. Otrzymuję od każdego Was zadania z każdego dnia i widzę, że solidnie pracujecie. Jestem z Was bardzo zadowolona i wdzięczna Waszym rodzicom (i siostrom), że dzielą się ze mną wynikami Waszej pracy.
Kolejny dzień upłynie nam pod hasłem poznawania naszej Ojczyzny. Ale nie tylko. Zapraszam Was do pracy.
Przypominam o nagraniach czytania.
Przygotuj
podręcznik, zeszyty ćwiczeń, zeszyt w linie, piórnik, materiały, które podałam wczoraj.
podręcznik, zeszyty ćwiczeń, zeszyt w linie, piórnik, materiały, które podałam wczoraj.
Dzisiaj:
- dowiesz się, że Polska jest częścią Europy,
- poznasz nazwy kilku krajów i miast europejskich,
- poznasz nazwy krajów sąsiadujących z Polską,
- porozmawiasz z wirtualną Noni,
- utrwalisz nazwy dni tygodnia i obliczenia upływającego czasu,
- utrwalisz czym jest rytm i wartości nut,
- wykonasz bębenek,
- zagrasz rytm "Wlazł kotek na płotek" na bębenku.
Zadania polonistyczne i przyrodnicze
Poproś kogoś dorosłego, aby włączył Ci nagranie listu Henia lub przeczytał (podręcznik strona 18 i 19). Pamiętam, że lubiłeś słuchać jego i Hani listów.
(Plik nagrania do odsłuchania znajduje się na poczcie w dzienniku elektronicznym na koncie rodziców).
Po wysłuchaniu nagrania lub czytanego tekstu:
Henio w liście wspomina Noni. Pamiętasz naszą Noni? Opowiedz jej co zapamiętałeś o spotkaniu Henia z Consuelą. Powiedz, co wiesz na temat Europy?
Nasz kraj Polska leży w Europie. Europa to jeden z siedmiu kontynentów na świecie.
- Posłuchaj piosenki o Europie i zapamiętaj nazwy kilku państw i miast europejskich.
- Zapisz nazwy kilku państw i miast europejskich w zeszycie w linie. Zapisz nazwę państwa z którego pochodziła Consuela.
- Otwórz zeszyt ćwiczeń polonistycznych na stronie 19 i wykonaj zadanie 4 (zadanie 2 i 3 dla chętnych).
Co wiesz na temat krajów sąsiadujących z Polską?
Obejrzyj mapę, odczytaj nazwy państw sąsiadujących z Polską. Dopisz w zeszycie, jeśli nie wymieniłeś wcześniej.

- Wykonaj zadanie 1 (z kropką) na stronie 18 w zć.
Zadania matematyczne
- Przypomnę Ci, czym jest tydzień. Zapamiętaj kolejno dni tygodnia. Posłuchaj:
- Otwórz podręcznik na stronie 80 i odczytaj informacje dotyczące miary jaką jest "tydzień" i odpowiedz na pytania do zadań 1-6 (7 dla chętnych). Odpowiedzi nie zapisuj.
- Otwórz zeszyt ćwiczeń na stronie 14 i 15 i wykonaj zadania 1 i 2.
Zadania muzyczne
Wykonaj bębenek według instrukcji na filmiku. Możesz zastopować go przyciskiem pauza.
Witam Was bardzo serdecznie! ☺ MY MUSIC
Inne zwroty:
https://www.youtube.com/watch?v=1A0wJDR98OM - Chętni mogą obejrzeć nagranie od początku (słownictwo, piosenka i historyjka).
Zadanie z języka angielskiego
MY MUSIC
Witam Was bardzo serdecznie! ☺ MY MUSIC
Dzisiaj wysłuchasz i obejrzysz filmik z poznanymi wyrazami na ostatniej lekcji.
Historyjka w podręczniku znajduje się na s. 67.
Wiesz już, że zwrot „I can play…” oznacza „Umiem grać…”.
Inne zwroty:
listen – słuchaj not now! – nie teraz well done - świetnie
- Posłuchaj i obejrzyj: (od 2:30 do 3:50)
LET’S WATCH!
https://www.youtube.com/watch?v=1A0wJDR98OM - Chętni mogą obejrzeć nagranie od początku (słownictwo, piosenka i historyjka).
- Napisz w zeszycie zdanie: I can play the………..
- W miejsce kropek wpisz nazwę wybranego instrumentu. Możesz narysować ten instrument.
Miłej pracy! A.S.
Po południu: wykonaj gimnastykę buzi i języka (podręcznik strona 13).
Czytaj tekst z zadania 2 strona 77 zeszytu ćwiczeń polonistycznych. Czytaj kilka razy, możesz mierzyć sobie czas. Zobaczysz, że czytasz lepiej i szybciej. Posłuchaj, jak to robił Twój kolega Igor. Rodziców dzieci, którzy wczoraj nie wysłali mi nagrania czytania bardzo proszę, żeby wysłali nagranie tego zadania (czytanie po raz pierwszy raz i po raz trzeci).