Archiwum bloga

czwartek, 23 kwietnia 2020

Zadania na dzi艣 (24 kwietnia- pi膮tek)

Dzie艅 dobry. 馃挍
Kto si臋 cieszy, 偶e dzisiaj ju偶 pi膮tek?
Ale, ale... najpierw praca a potem zabawa i odpoczynek 馃槒.
Mam nadziej臋, 偶e jeste艣cie zdrowi i pe艂ni si艂 do zada艅. 
Zanim przejdziemy do w艂a艣ciwego tematu troch臋 informacji o Waszej wczorajszej pracy: bardzo dobrze zrozumieli艣cie spos贸b dodawania z przekroczeniem progu dziesi膮tkowego, otrzyma艂am wczoraj Wasze pi臋kne zdj臋cia  z ksi膮偶kami w ulubionych miejscach, wykonali艣cie pomys艂owe zak艂adki do ksi膮偶ek i u艂o偶yli艣cie dialogi. 


 
  
     
Mam nadziej臋, 偶e r贸wnie dobrze b臋dziecie pracowa膰 dzisiaj. 
Powodzenia. 呕ycz臋 Wam mi艂ej pracy. 



















Dzisiaj:
- przeczytasz tekst "Moje hobby"
- obejrzysz historyjk臋 "U lekarza", 
- przeczytasz wiersz "Moje hobby"
poznasz wyrazy oznaczaj膮ce czynno艣膰 (czasowniki),
- utrwalisz informacje o rzeczowniku,
- narysujesz plakat kim chcia艂by艣 by膰,
- zaprezentujesz swoje hobby.

Przygotuj: podr臋cznik, zeszyt w linie, zeszyt 膰wicze艅 matematycznych, zeszyt w kratk臋, blok rysunkowy, pi贸rnik, spinacz biurowy.

Zadania polonistyczne
- Obejrzyj historyjk臋 "U lekarza" w podr臋czniku na stronie 67. Napisz w zeszycie dat臋. Zapisz zdania i doko艅cz.:
Ludzie wykonuj膮 r贸偶ne zawody. Pracuj膮 jako: ....  . (wypisz nazwy zawod贸w jakie znasz, oddzielaj przecinkami i zako艅cz kropk膮). 
Narysuj rysunek na kartce z bloku rysunkowego i podpisz zdaniem Chcia艂bym zosta膰 ... (doko艅cz zdanie).
- Obejrzyj do 1:25 minuty cz臋艣膰 prezentacji, kt贸ra wyja艣ni Ci, czym jest  czasownik, a przypomni, czym jest rzeczownik.


- Otw贸rz zeszyt 膰wicze艅 polonistycznych na stronie 17 i wykonaj zadanie 4 i 5. Nast臋pnie otw贸rz zeszyt 膰wicze艅 na stronie 70 i wykonaj zadanie 1 i 2, oraz na stronie 72-73 zadanie 5, 6 oraz 7. 

- Otw贸rz jeszcze raz podr臋cznik na stronie 72. Przeczytaj wiersz "Moje hobby". Naucz si臋 czyta膰 dowoln膮 zwrotk臋. Zaprezentuj mi w dowolny spos贸b swoje hobby. 

- Czas na przerw臋, napij si臋 wody. 
Zadania matematyczne
- Otw贸rz zeszyt 膰wicze艅 matematycznych, znajd藕 kogo艣 do pary i zagraj w gr臋 "Karuzela"  na stronie 66. Wykonaj zadanie 2, 3 i 4 na stronie 68-69 oraz 9, 10 i 11 na stronie 81.  
- W zeszycie w kartk臋 wpisz dat臋 i wykonaj dzia艂ania poznanym wczoraj sposobem:
8+4=
7+9=
5+8=

- Dzisiaj w planie mamy j臋zyk angielski. Pani Agnieszka ma dla Was zadania: 
"Witajcie!
The Fox and the Stork
Dzi艣 na zaj臋ciach obejrzycie i wys艂uchacie historyjki o lisie i bocianie. Znajduje si臋 ona w Waszym
podr臋czniku na 86 i 87 stronie. Nagranie wideo znajdziecie w linku poni偶ej.
Oto nowe s艂owa i wyra偶enia, kt贸rych mo偶ecie nie zna膰:
Fox – lis
Stork – bocian
Come to my house – Wejd藕 do mojego domu
I’ve got some milk / fish for you – Mam dla ciebie mleko / ryb臋 .
Yummy! – pycha!
The next day – nast臋pnego dnia
I’m sorry – przepraszam
We are friends now – Jeste艣my teraz przyjaci贸艂mi.

Link do ogl膮dania i s艂uchania:
https://www.youtube.com/watch?v=lJJsgSjlKmU
Wykonaj w zeszycie ilustracj臋 do wybranego wydarzenia.
Podpisz lisa i bociana wyrazami w j臋zyku angielskim.

Mi艂ej pracy A.S."




Po po艂udniu: wykonaj zadanie zamieszczone poni偶ej.
Nie zapominaj, 偶e zadanie sta艂e to czytanie.
 Twoja Pani

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz