Archiwum bloga

środa, 18 marca 2020

Praca nad domkami

Dobry wieczór.

Jak pamiętacie, w poniedziałek 16 marca zaproponowałam Wam wykonanie domków. Mogliście z pudełek kartonowych zrobić duży domek i pomalować go. Zaproponowałam, aby domek miał dach, okna, drzwi. Drugim zadaniem związanym z domkiem było zapisanie na kartce z zeszytu w linie nazwy części domu (np. dach, okno, drzwi, ściana, podłoga, sufit, dach, schody) i przyklejenie ich we właściwym miejscu na domku. Mieliście również policzyć ile ścian, drzwi, okien ma Wasz domek. 
Zapowiedziałam Wam również, że w kolejnych dniach będziecie uzupełniać pracę o kolejne elementy.We wtorek było to ogrodzenie, a dzisiaj założenie ogródka z rzeżuchą i szczypiorkiem.
Domki są wspaniałe, wiem, że praca sprawiła Wam mnóstwo radości, mieliście własne pomysły i niektórzy już "posadzili drzewko", Lila do ogródka zaprosiła "zwierzątka", a we wnętrzu pojawiły się fotele, stoliki, Antek "zainstalowal" schody, a nawet zawiesił obrazki na ścianach. 
Naprawdę uśmiechałam się, gdy oglądałam te cudeńka i z niedowierzaniem zaglądałam do środka sprawadzając, czy to domek, czy Wasz pokój. :)
Wszystkim gratuluję kreatywności, a na dalsze zadania czekajcie jutro.
Jutro oczekujcie na kolejną porcję zdjęć Waszych domków.











           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz